Saturday 14 April 2012

aBouT mE...

assalammualaikum....
Hye, saya bebo. 2 nme glamor saya lah. Nme kampung saya NAJIHAH. Saya lebih ske korg panggil saya NAJIHAH sebab 2 ade makne. Sebenarnye nme bebo nme fb saya. HEHE... korang tau saya sangad sayang kawan saya sebab dorang selalu teman saya ble saya ssh. saya ade rmai kawan tp hanya beberapa org je yg ikhlas kawan saya.saya tau saya banyak keburukan.sebab itu saya nk kawan supaya dorg bleh tegu saya. tp saya x ske orang yg mengambil atau mempersoalkan hak saya. saya ade sorang kawan saya nie yg ske amek barang saya. saya x lah mara dye gne brg saya 2 tp cbe ar mintak kebenaran saya. huh... x pe biar jerlah dye.yg penting dye bahagia. sebelum 2, saya PMR candicate... doakan saya tau. kehidupan saya sgt seronok. saya enjoy life saya. HAHA... got 2 go.

1 comment:

  1. lumrah hdup mnusia mmg perlu mnjalinkn persahabatan...nmun,dlm memilih kwn kne bijak sama ada insan trsebut mmg ikhlas brkwn dgn kta.. igtla buat baik berpada pada buat jhat jgn sekali.. jika kwn yg dianggap kwn itu mgmbil ksmpatan mka perlula buat prtimbgn semula.. dlm hadis ad mgtakn bhwa jika ingin menilai sikap seseorg itu nilaila sikap kwn2 nya...

    ReplyDelete